چگونه عسل طبیعی را با خیال راحت اینترنتی خرید کنیم؟

خرید اینترنتی عسل شهد فام

خرید اینترنتی یکی از نیاز های مردم در این دوره می باشد. به علت شیوع ویرس کرونا رفتن از خانه برای خرید بسیار دشوار است.  فروشگاه اینترنتی شهد فام در نظر دارد محصولات فروشگاه را بدون واسطه به دست شما عزیزان برساند. به همین جهت فروشگاه اینترنتی شهد فام را راه اندازی کردیم تا شما عزیزان بدون فوت وقت خرید کنید.

 

چگونه عسل طبیعی بخریم؟

فروشگاه اینترنتی شهد فام عسل طبیعی را در وزن های مختلف تهیه نموده و در سایت فروشگاه اینترنتی شهد فام در دسترس عموم قرار داده است. شما می توانید به راحتی وارد سایت شوید و عسل دلخواه خود را خرید کنید.

در مورد عسل طبیعی بیشتر بدانید:

عسل طبیعی با خواص بالا

 

از هزاران سال پیش از خاصیت درمانی عسل طبیعی در بهبود زخم ها، سوختگی ها و التهاب استفاده می کردند. لذا این ماده غذایی در طب سنتی جایگاه خاصی دارد. عسل بعنوان یکی از ارزشمندترین مواد غذایی به دلیل دارا بودن مواد مغذی از قبیل قندهای طبیعی، مواد آلی، معدنی، ویتامین ها و بویژه تامین بخشی از انرژی روزانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  علاوه بر این در طب سنتی به اثرات درمانی عسل در بیماری های گوارشی، ضعف اعصاب، سرفه و اشاراتی شده است. 

نحوه تشخیص عسل طبیعی از تقلبی

عسل طبیعی، علاوه بر شیرینی خاص، دارای مزه و طعم ویژه ای است. فقط در عسل وجود دارد و عسل های مصنوعی فاقد این نوع مزه می باشند. عسل خالص و اصل به جز مزه شیرینی، طعمی مطبوع دارد بسته به گیاه آن فرق می کند. در حالیکه عسل های نامرغوب، تقلبی، مصنوعی و صنعتی به جز مزه شیرینی چیزی ندارند.

راه های مختلفی برای تشخیص وجود دارد. ولی عسل طبیعی و خالص را فقط می‌توان در آزمایشگاه‌های مواد غذایی از انواع تقلبی تشخیص داد.  حتی رفتن بالای سر کندو هم کمکی به تشخیص عسل طبیعی از تقلبی نمی‌کند.

خرید عسل طبیعی

روش دیگر شناخت عسل طبیعی

 که تا حدودی می‌تواند به شناخت عسل طبیعی کمک کند این است که آن را داخل یک لیوان آب سرد بریزید. اگر قطره‌های عسل حل نشدند و ته لیوان ته‌نشین شدند، عسل طبیعی است. اما اگر عسل در آب حل و ذرات آن به‌صورت رشته‌هایی در آب ناپدید شدند، احتمال اینکه آن عسل تقلبی باشد بیشتر است.

فروشگاه شهد فام تمام تلاش خود را می کند تا عسل طبیعی و با کیفیت را بدون واسطه به شما عزیزان عرضه کند.